Pakej Murah Hatyai dari Kuala Lumpur

Assalamualaikum,

Ada tak dalam kalangan korang yang masih belum berpeluang menjejakkan kaki ke Hatyai? Ye aku mengaku aku sendiri belum pernah menjejakkan kaki ke Hatyai pun kahkah. Tapi aku tahu la tempat yang paling best di Hatyai tak lain tak bukan of course di Floating Market. Bagi penggemaran makanan, for sure WAJIB singgah di Floating Market kalau ke Hatyai.

So, apa lagi yang menarik di Hatyai selain Floating Market tu? Pada mulanya aku memang tak tahu pun pasal tempat-tempat menarik di Hatyai ini sehinggalah aku tahu sendiri dari pakej yang Hatyai yang ditawarkan oleh Caravanserai Holidays haha.

And dari situ jugalah aku tahu rupanya boleh naik bas je pun kalau nak masuk Hatyai. Malahan, officemate aku sendiri kata bas ke Hatyai lebih kurang RM60 je less or more aku tak pasti exact price berapa. And dia kata boleh naik dekat Putrajaya juga what? haha. Nampak sangat aku tak berminat pun nak pergi Hatyai haha.

But after discover pakej ke Hatyai dari Caravanserai Holidays, terus rasa berminat pula nak ke sana by bas dari Kuala Lumpur. Nak tahu apa pakej menarik yang Caravanserai sediakan untuk korang semua? Jom! Okay sebelum tu mari kita tengok dulu antara tempat menarik di Hatyai. =D

floating market hatyai

Floating Market

Chang puak camp hatyaiChangpuak Camp Hatyai

samila beach Songkla Hatyai

Samila Beach Songkla

Ini antara 3 tempat menarik yang korang akan melawat dengan pakej Hatyai yang ditawarkan oleh Caravanserai Holidays. As for me, bila aku travel aku suka tempat yang cantik & makanan yang sedap. Even tak banyak spot menarik & cantik untuk bergambar seperti di Jogja, Lombok etc, but rasanya dengan pakej yang murah dari Kuala Lumpur naik bas persiaran ke Hatyai, sudah cukup best and pastinya suatu pengalaman percutian yang lain daripada yang lain.

Jom guys booking pakej travel murah ke Hatyai!

Trip Hatyai 3hari 2 malam

  • RM 299 – Dewasa & kanak2 ( tak termasuk makan)
  • RM 199 - Kanak2 umur 0-12tahun ( ada seat bas tapi tiada katil , share katil , tiada makan)
  • RM 80 - Baby (0-2 tahun ) -
  • Surcaj bagi cuti umum CNY / KRISMAS : 400 bath seorang

Pakej Termasuk

  • Hotel 2 malam 3 bintang
  • Bas KL - hatyai – KL
  • Lawatan (Hatyai , Songkla , Danok)
  • Guide
  • Insurans

    Sebarang pertanyaan/booking, korang boleh email ke whatsapp ke 014-5056924 atau follow instagram @jomcaravan.

     
    Top